torsdag 23 april 2009

stressigt

idag har jag odlat fräknar, suttit på uteplatsen i timmar och läst fastän jag borde ha pluggat. imorgon ska jag ta tag i den bittra verkligheten igen och plugga och åter plugga, vilket jag lär göra som ett cepe den närmaste tiden. det är så fruktansvärt mycket jag ska få gjort på två veckor, jag vet inte riktigt hur det ska gå till. projektarbete, redovisning av projektarbete, praktikrapport, religonsprov, religionsinlämning, mibasprov, mibasinlämningar, arbetsmiljö och... ja, omg wtf. jag skola aldrig gnälla igen när detta äro över, be för mig tills dess.

mina ögon är trötta, var uppe och virrade runt klockan 7:00 imorse. av någon anledning hade jag ställt klockan och självklart kunde jag inte somna om. och just det ja, änglar och demoner kommer snart på bio och jag behöver en biokompis, och samma dag som den har premiär har jag studentskiva och om någon vill köpa en biljett till efterfesten (120:-), säg till, jag har seriöst inte en enda att bjuda så snart känner jag att jag bjuder vilket freak som helst, jag vill inte bli ruinerad bara för att jag inte har ett överflöd med kompisar. så snälla, snälla, kom på min skiva.

oh well.

2 kommentarer:

  1. ah så sött med fräknar! och snaaarrrt är skolan över! minns förra våren som hemskt stressig. drömde mardrömmar flera nätter i veckan, men efter studenten försvann de.

    SvaraRadera
  2. åh, ja, jag hoppas verkligen det! det är så sjukt mycket att göra för tillfället.

    SvaraRadera