onsdag 15 april 2009

shoppar'n

idag åkte jag till vällingby och unnade mig lite, det är läskigt hur lätt och fort pengar kan försvinna. poff så var jag helt plötsligt många hundralappar fattigare. det mesta gick åt till underkläder/strumpor/leggings, ungefär hur tråkigt som helst att spendera pengar på, men vad gör man. jag har mig själv att skylla som har blivit en snåljåp. det har liksom smygit sig på, från att kunna slösa hur mycket som helst utan det minsta dåliga samvete till att fundera om den där fikan verkligen var så särskillt värd.

och helt ointressant men ganska så roligt, idag hejade en tjej på mig, väldigt jätteglatt som om vi var gamla vänner och inte hade setts på ett tag, och problemet var väl att jag aldrig har sett människan förut. sånt är så himla obehagligt men jag hälsade tillbaka, inte varje dag glada läskiga tjejer hejar på en, bara så där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar