torsdag 16 april 2009

fockit

jag hatar att dåliga saker alltid ska hända bra människor. jag hatar när dåliga saker ska hända de människor som jag bryr mig mest om. egentligen hatar jag bara inte, fantisera ihop alla världens svärord och könsord också så kanske ni kan ana, åtminstone lite. och jag tänker på dig nu. och jag önskar att jag kunde hålla om dig. för du är inte värd det här, inte någonstans.

klockan är 4:50 och jag är, surprise, trött. döv på ena örat med en katt som biter mig i tårna. fryser och har tagit på mig fel strumpbyxor så jag måste gå igenom proceduren en gång till (alla vet att det inte finns någonting värre i hela världen än just strumpbyxor och strumpor på morgonen, seriöst, jag skulle kunna börja gråta..), gnäll gnäll. gnäll gnäll gnäll. gnäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar