onsdag 28 oktober 2009

huvudont

har sån otroligt jobbig huvudvärk. känner mig trött och hängig, när jag för en gångs skull sov toppen och tillochmed tog med mig frukost. jag äter aldrig frukost annars. var längesen jag kände mig så här slut och egentligen tror jag mest att det är min kropp som fått sig en liten chock, typ undrar vad fan jag håller på med. från att ha suttit inne som en soffpotatis i flera månader till att helt plötsligt ha någonting att göra dagligen. det tar på mig. men det ska det göra. om ett tag kommer allt det här ha blivit en vana.

dock mådde jag fantastiskt imorse. vaknade med världens bästa humör, ett hår som låg precis som det skulle, kläder som satt som jag ville, och - sol utanför fönstret. huvudvärken och det faktum att solen försvann lika fort som den kom förstörde det hela litegrann men ja, ändå. ska ta ett bad lite senare och hoppas på att jag slutar frysa, sen blir det nog en väldigt lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar