onsdag 7 oktober 2009

stjärna som är din

jag är så himla kär. och så himla ledsen som inte är hemma med min kärlek, där, med honom. i solna där det blåser mellan husen. han hade fullt upp idag och jag har fullt upp imorgon, så jag rymde hemåt idag. pussade på kim och på julia, inte helt fel det heller.

[ibland känns det så nytt och spännande och välkommet och ibland känns det som att jag har bott i din famn hela mitt liv. det spelar ingen roll, det får vara vad det vill. jag går aldrig.]



fick en så tjusig t-shirt av christoffer. tycker mest är tokigt att det faktiskt har varit hans t-shirt, hur liten har karln varit egentligen. sitter helt perfekt på mig, på min petite-överkropp. gillar't!


och julia har blivit väldigt bestämd med vem som håller i henne. moster var tydligen inte så populär längre. vafalls! det var det värsta. tur att hon är så söt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar