torsdag 22 oktober 2009

ih

har beställt lite grejer idag så att jag kan göra julkort, åhå åhå, mina pysselfingrar kliar. klistra och klippa och sådant jag aldrig kommer att växa ifrån, hur gammal jag än blir. idag är för övrigt min sista 'lediga' dag, imorgon börjar min kurs på riktigt och sen bär det av. håll alla tummar och tår för att jag får en praktikplats någonstans så att jag slipper gå dit. det är ju det som är lite meningen med kursen, att få en praktikplats så att man slipper gå dit. har man tur får man en plats inom tre veckor, har man otur får man ingen alls. isåfall gräver jag ner mig.

och medan ingen får jobb och medan alla går arbetslösa så fick christoffer ett jobb idag. jag är så himla glad för hans skull och hoppas på att allt går så toppen som jag tror. bästa killen! nu är det bara min tur och sen, ja sen, sen tror jag inte att jag kommer hänga kvar här hemma särskillt länge till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar