söndag 17 maj 2009

acne

jag har tre finnar i ansiktet. vafalls. det är inte okej, min hud är det bästa med mig. seriously, jag är len som en babyrumpa och har varken fet eller torr hud, och har väl aldrig någonsin haft mer än en finne i taget. vad är det frågan om? har jag... har jag hamnat i puberteten? kommer det frodas en acnehärd i fejjan nu? är det nu jag ska få bröst? spännande. eller så äter jag för mycket choklad. aldrig får man njuta av livets goda. FYFAN!

och det gick ju helt åt helvete för sverige i eurovision song contest faktiskt, skönt att någonting är som det brukar vara kanske. min mor satt brevid och gastade "vi får ju ALDRIG några poäng..." i över en timme och jag blev smått sinnessjuk. kort och gott, min mamma är tjatig. och appropå någonting annat så behöver jag nya glasögon, de jag har är totalt värdelösa. halvblind > det stackars ögat som fungerar blir uttröttat > jag får ta mig fram i blindo. kanske inte riktigt så, men suddigt och dubbelséende är inte heller helt kalas. så well, om någon vill skänka mig en halv förmögenhet är det bara att säga till.

om ni har sett den nuvarande reklamen till färjan 2, så kanske ni har sett att det är en herre som säger "där kommer mina kompisar" med en väldigt späd stämma. jag tycker att det är oerhört fascinerande, vad kan han ha svalt? häftstift? en kråka? sandpapper? en bajsblöja? who knows, who knows. jag har sett det sisådär hundra gånger nu och jag skrattar lika mycket varje gång. för det är ju så roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar