måndag 25 maj 2009

mums

mina hormoner har party i kroppen just nu. vaknade upp med två månaders retroaktiv mens och har nyss använt katten som varm vetekudde för min ömma mage, det funkade sådär. har inte ens råd med tamponger, äger 40:- allt som allt och är skyldig jacob 100:-. det bådar gott. har en blåsa i munnen jag inte kan sluta gnaga på heller, lite som en klämboll, fast i munnen. gud så mysigt. lite over sharing i det här inlägget känner jag.

har dessutom fem miljarder bilder att lägga in på datorn åt mamma, från teneriffaresan. oh, the joy of living. igår började hon skrika som om världens undergång var på intågande när det stora farliga monstret kim spatserade in i köket när hon gjorde mackor, för då gick det ju tydligen inte alls och han skulle springa iväg med hennes kära mackor och gud vet vad. vi lockade ut honom, sen var det frid i vårt hem igen. min mamma - en dramaqueen.

och imorse hittade jag en ljudinspelning på min mobil där jag skriker ut vinjetten till scrubs. ibland undrar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar