fredag 8 maj 2009

jag tror du vet

(idag tvingade jag pappa att tillaga lax, jag har saknat det sen jag var hos dig vid nyår. fast det var inte lika gott som då. och så drömde jag att min syster fick åttlingar, fem flickor och tre pojkar. imorgon ska jag ut på äventyr och jag hoppas mest att jag hamnar rätt med tunnelbanan, du vet att jag är så dålig på det där. och jag kan fortfarande känna doften av dig, fastän jag nästintill inte får upp någon bild av dig i mitt huvud när jag tänker på dig längre. och idag svalde jag en tablett. en tablett. du vet hur rädd jag är för att kräkas när jag sväljer tabletter, men jag klarade det. en antibiotikatablett så att det onda ska ta slut. det var allt jag ville säga ikväll innan allt blev fel. sov så gott inatt, älskade vän.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar