söndag 3 maj 2009

update

mitt liv är stillastående. det är svårt att skriva när man inte har någonting att skriva om. lyssnar på ring snuten och tänker att livet måste väl ändå vara mer än det här. eller så kan det vara så att jag helt enkelt har en dålig dag idag. jag behöver umgås och jag måste få prata och jag måste få vara social. jag blir tokig av att sitta inne för jämnan. hej på dig, lek med mig, killa mig på magen.

när jag blev klar med det förbannade projektarbetet var jag lite för snabb med att pusta ut, det där med att pusta ut har jag inte riktigt fått göra det senaste halvåret. nu har jag en himla jobbig praktikrapport att få ihop också, som ska in i övermorgon, och då ska jag även till tandläkaren som kommer gnälla över min piercing som inte ens är i närheten av att nudda varken tänder eller tandkött, men det vill han inte riktigt erkänna. han satsar mest på att mumla tjurigt att jaja, det är dina tänder. ja det är det, svarar jag då. någon större konversation oss emellan än så har vi aldrig riktigt när vi ses. tur att det inte är särskillt ofta.

min katt har börjat följa med mig in på toaletten varje morgon och sitter i mitt knä när jag kissar. det är sjukt gulligt, kisskompisar forever. du och jag kimpa, du och jag.

3 kommentarer: