söndag 31 maj 2009

to me you are a work of art

- ja hej det är madde.
- va?
- ja, hej det är madde.
- men jag söker ingen madde?
- då måste du nog ha ringt till fel.
- nej?


jo, pucko.

---

valter har hört att morrissey har ställt in flera spelningar i maj och några i början av juni. det känns lite illavarslande. nu är du så god och kommer till sverige ögonaböj gubbstrutt, tänker jag. morrissey är den största musikaliska upptäckten jag har varit med om och förmodligen någonsin kommer vara med om, jag har räknat dagarna sen december så kom, kom hit nu, snälla snälla. (och så kan han vara den stiligaste herre mina ögon någonsin skådat, vore jag bara sisådär trettio år äldre skulle han vara min.)

2 kommentarer:

  1. Läste det i aftonbladet igår! ååååååh det får bara inte hända. jag som tagit semester och allt.

    SvaraRadera
  2. usch, det vore helt helt helt fruktansvärt.

    SvaraRadera