måndag 11 maj 2009

klänning

idag ställde jag klockan av någon anledning och har gjort precis allt som man kan göra förutom att plugga. om någon har lust att ge mig en släng av självdiciplin så är det helt okej. rensat kläder, rensat lådor, ätit hundra mackor och sen kom susanne. hon är så fin och så bra och så rar och så söt och så go och så fin. det är synd om alla som inte har susanne som syster i say.

- har du kameran med dig?
- nej.
30 sekunder senare...
- har du kameran med dig?


och så har jag hört att man inte bör komma i myskläder till studentmiddagen som är på onsdag, finklätt ska det vara. jag åkte iväg och köpte en klänning. en klänning. jag är sån himla tjejtjej numera, nu fattas det bara sushikvällar med vin och sex and the city, sen är jag en fulländad hona. om den dagen kommer får jag kompensera det med öl och fotboll. bra balansgång.

2 kommentarer: