torsdag 7 maj 2009

aj

ja jävlar i min lilla låda. jag fick ett blodtrycksfall när jag reste mig ur badkaret nyss. och jag känner lite att okej, om jag nu ska svimma så ska det fanimej inte vara i något badkar, jag vill inte slå ihjäl mig och inte drunkna heller. på något vänster lyckades jag kliva ur badkaret och vinglade ner som en död trasdocka på toaletten. allt som jag nyss tvättat rent förvandlades till svett och jag satt och skakade, försökte andas, kände hur rummet började snurra runt och jag trodde lite halvt att min sista stund på jorden var kommen. det finns verkligen inga andra situationer som jag känner mig så döende i. satt så i någon kvart tills allt var över, och jag gick därifrån en smula bitter över att mitt fina bad blev en svettfest med saliv rinnandes ur munnen. vad är det man säger, bättre lycka nästa gång kanske.

jag kommer ingenstans med praktikrapporten heller. den skulle in i förrgår och jag satsar på att bli klar inatt. det tar emot så fruktansvärt mycket att plugga numera, när jag måste läsa barnpsykologi istället för da vinci koden eller när jag hela tiden går med en oro i magen inför projektarbetsredovisningen. jag orkar inte mer, jag vill inte mer. det kommer säkert en dag när jag kommer att sakna det jag har nu, men jag behöver en vändpunkt i mitt liv. och det nu.

puss.

1 kommentar: