torsdag 19 november 2009

gnäll

lyssnar på first of the gang to die och är mätt som en plätt, har nyss slängt i mig potatisgratäng och fläskkotlett. gottgottigottgott. i förmiddags var min käraste linnea här och höll mig sällskap, åt chokladboll och falu rågrut, fantastisk frukost måste jag säga. dessutom var hon räddaren i nöden och lånade ut ett par kjolar, måste ju ha någonting att ha på mig under alla festiviteter framöver. tacksåhemsktmycket kära du!

är inte nöjd med någonting idag. känner mig oharmonisk och kroppen mår som en geléklump. har värk överallt och är trött och åh, allt är bara eländigt. åker snart till christoffer och kräver lite kärlek. nya skorna har gett mig skoskav och min lilltå som redan är ett litet freak of nature är dubbelt så stor som den bör vara. hujedamig vad jag gnäller. skärp dig madeleine. (ibland får man...)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar