torsdag 26 november 2009

nuss

har ontontont i magen och hoppas mest att det inte är någon inflammation på gång igen. det var väldigt besvärligt när jag hade det sist och jag orkar inte riktigt med det just nu. och christoffer är sjuk, igen, känns som att han aldrig får vara frisk. stackars min tudi. morgonen var rolig dock, den spenderade jag med att reta honom till leda. tur att han är bäst och knappt går att reta upp hur man än bär sig åt, tålamod är en madeleine-pojkväns bäste vän. jag hade väldigt roligt åtminstone.

åkte sedan till kursen, känns som jättelängesen jag var där. drygt en vecka. gjorde en abc-plan och en företagsplan, alla dessa planer. var knappt någon där och jag somnade på hemvägen, är så himla trött nuförtin. tror det är vädrets fel. var så himla glad när solen faktiskt sken imorse, ni vet, det där eldklotet i himlen, men lyckan var rätt kortvarig och allt blev grått och kallt och jag frös och håret blåste i ansiktet och sminket smetades ut och gudvetvad. ni skulle bara veta alla svordomar och könsord jag skriker i mitt huvud.

förresten - jag tycker alla som läser min blogg kan kommentera ett hej. jag blev förvånad när jag kollade min statcounter hur många det faktiskt är som pallrar sig in här. så, hej på er, säg hej till mig också!

7 kommentarer: