fredag 13 november 2009

morning

ska aldrig gå upp bara en timme innan jag ska iväg igen. jag är en seg morgonmänniska och har gärna två timmar till godo men jag var så otroligt trött när klockan ringde. och var precis lika trött när den ringde en timme senare också och nu känner jag mig nästan stressad. men, har åtminstone kollat sidor jag inte är intresserad av och läst bloggar jag inte är intresserad av och sånt där som är så himla bra att slösa tid på. kommer få spendera en hel evighet på tunnelbanan utan mp3, vet inte hur jag ska överleva. låter bli att åka till min karl enbart för att pappa lovade mig fredagsgodis, när jag inser mina prioriteringar här i livet blir jag lite rädd för mig själv. fast, min käresta är alltid nummer ett och jag skulle nog kunna gå genom eld för den människan men jag är så hemskt sugen på godis, speciellt pappas godis. inte för att han tillverkar godiset själv men han har en förmåga att alltid välja ut precis allt min mun får orgasm av. och christoffer vet hur mycket jag gillar godis och mat och ja, allting man kan stoppa i munnen helt enkelt. det borde jag skriva på mitt cv, 'på fritiden gillar jag att äta' - vem gillar inte matglada kvinnor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar