torsdag 12 november 2009

julklapp

åkte till centrum för att handla julklappspapper, kom hem med ett antal julklappar. åh, skäms nästan. men det är ju så roligt, och mysigt. en liten småstart sådär, jag kommer ju inte få min 'lön' förrän i mitten av december så då får jag ut och trängas bland alla sönderstressade. längtar redan, oh ja. köpte även en kjol vilket var helt onödigt, den tvivlar jag på att jag någonsin kommer att använda. hög midja och jag har alltid varit lite emot det där men den såg så fin ut och jag blev kär och den skrek mitt namn osv men fan, fan vad jag ser ut att bli 1cm kort med hög midja. som en liten buddah. så nej, jag förstår fortfarande inte grejen med att knöla ner tröjan under höga-midjor-kläder som sitter under tuttarna. fint på andra, fult på mig.

sitter och försöker få ihop mitt cv/brev och jag kommer inte så långt. tror att jag är för trött. snart blir det mackor och sen blir det sömn, åh, älskade sömn. sova är så skönt.

2 kommentarer: