onsdag 18 november 2009

skor

jag älskar min kurs, jag älskar människorna i min kurs, jag älskar min kursledare. det är en sån otrolig förmån att gå den här utbildningen och jag är så, så, så glad att jag fick reda på att den ens existerade. var så himla skeptisk och opepp till en början men nu, nu när jag inser hur mycket hjälp och tips man får till jobbsökandet som jag aldrig hade haft tillgång till annars så kan jag enbart vara tacksam. från och med nästa vecka är det bara två dagar i veckan, ganska slappt med andra ord men jag hoppas på en praktikplats om inte alltför länge. håll tummarna, snälla snälla.

var och handlade skor idag, i ösregnet, såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. fyfaaan för november. det där med skor är väldigt känsligt för mig, jag får nästintill känslor för skor och jag har använt samma skor sen jag var tolv eller något. fruktansvärt fula men så fruktansvärt sköna. men, halva sulan var av och jag är less på att folk ska påpeka hur trasiga mina skor är. jag hittade iallafall ett par väldigt fina skinnstövlar på dinsko, känns sjukt ovant men mina fötter ska nog bli kompis med dom så småningom. annars!

godnattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar