måndag 21 december 2009

2 0 0 9

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har smakat en liten bit sushi.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min storasyster.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Inga alls.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb och en ny lägenhet med Christoffer.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1:a juli och 1:a augusti.

Vad var din största framgång 2009?
Oj, det vet jag inte.

Största misstaget?
Att jag gav så mycket utan att få någonting tillbaka.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite stukade fötter och knän hit och dit. Men inget allvarligt.

Bästa köpet?
Min tatuering i början av året.

Vad spenderade du mest pengar på?
Det var nog tatueringen. Och en himla massa fika.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart. Men det går ju liksom inte att välja en grej.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Har inte upptäckt så mycket ny musik under det här året faktiskt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Första halvan ledsnare än någonsin, andra halvan lyckligare än någonsin.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat.

Blev du kär i år?
Oja.

Hur många one night stands?
Inget.

Favoritprogram på TV?
Vänner, Hell's kitchen, How I met your mother. Jag fastnar för det mesta.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

Bästa boken du läste i år?
Kan inte komma på någon faktiskt.

Största musikaliska upptäckten?
Ingen direkt.

Något du önskade dig och fick?
Riktig kärlek.

Något du önskade dig men inte fick?
Nja.

Årets bästa film?
Hm, jag är ju ingen filmmänniska. Men jag såg Happy feet häromdagen. Jag avskyr animerade filmer i vanliga fall men den var väldigt gullig.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Ingenting vad jag kan minnas. Tårta och presenter osv.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jobb såklart.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ett växande hår kan vi nog kalla det.

Vad fick dig att må bra?
Bra människor.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen och sugen, men Morrissey är fortfarande fantastisk.

Vem saknade du?
Ida.

De bästa nya människorna du träffade?
Christoffer. Människorna på kursen. Julia. Totte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar