tisdag 1 december 2009

burger king

idag har jag och mitt hjärta varit vi i fyra månader och det firade vi med... burger king. det var förvånansvärt gott, kanske för att jag var så otroligt hungrig. och kanske för att det inte är någon hemlighet att jag älskar sådan mat. borde väl skämmas men det gör jag inte, no way josé. blev rädd för galna människor sisådär två eller tre gånger men det är väl någonting man får räkna med när man vistas på plattan. det var mysigt ändå. kom hem några julklappar rikare, ett hjärta påfyllt med kärlek och ett hår som inte borde få vistas bland allmänheten. vet inte vad det är men så fort jag går utanför dörren, iordninggjord och klar, så förfaller hela jag. såg lite ut som att jag flygit runt som en vante i vinden men nej, inte ens det.

(fotot är taget innan dagens bravader dock, medan håret fortfarande såg ut som hår.)


nu blir det kvällsmackor och varm choklad. är fortfarande frusen och marken var hal. vill inte ha vinter men den verkar vara på intågande nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar