onsdag 9 december 2009

maddegos vs bebisgos

idag (eller, igår) fikade jag med världens bästa madeleine. åh, det var på tiden. vi har inte träffats eller setts sen studenten, vilket nästan känns som en halv evighet sen. ett halvår närmare bestämt men så lång tid får det aldrig gå igen bestämde vi oss för. i vår flyttar hon dock till blekinge en sväng och då får jag hälsa på och underhålla henne, då blir hon glad som få. håhåjaja. hur som helst, hon är min bästa vän. verkligen min bästa vän. skrattade så jag inte ens kunde sitta rakt och det var nog precis vad som behövdes. puss på den här dagen, puss på madeleine.


lite senare kom bästa syster veronica och bästa systerdotter julia och hälsade på. vi kelade och pussades, sånt där som man gör med bebisar. men nu, nu är klockan mitt i natten och jag ska sova, sova som aldrig förr. godnatt.



2 kommentarer:

  1. AW!, blev värsta rörd <3 Du är min bästa vän också :) O vi får som sagt springa o träffas fler gånger nu mera, bais på oss att det tog så lång tid tills det blev av. OCH JA!, kom till Blekinge sen när jag är där så kan vi leka!
    Puss på dig <3

    Madeleine (den som jämt ramlar in i folk & väggar)

    SvaraRadera
  2. haha gu va söt Julia är, en riktigt söt unge!

    SvaraRadera