torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR

jag vet inte riktigt hur jag ska summera det här året. jag har gått från att vara så otroligt vilsen, splittrad, arg och förvirrad till att vara hur trygg och tillfreds som helst. det har varit ett så jävla tungt år på så många vis men nej, jag ångrar ingenting, det kan jag inte göra. jag har gjort många misstag men ingenting som har skadat någon annan, bara mig själv. och what doesn't kill you makes you stronger, eller hur är det man säger. det är bara några timmar kvar av '09 och jag får fira in det nya året med personen jag älskar mest i hela världen och kanske, kanske var allt det röriga under '09 en spark i rätt riktning och någonting jag kunde lära mig av. jag tror att mitt liv kommer förändras väldigt drastiskt '10, till det bättre.

om några timmar beger jag mig ut i vinterlandskapet och vidare till christoffers kompis. är förberedd på att förfrysa men det blir nog bra, jag hoppas det blir bra. får ju vila i en varm famn hela natten om inte annat. hoppas ni alla får en bra kväll och ett bra år '10 - gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar