lördag 12 december 2009

hund

min älskling är på bröllop just nu och jag blev nästan knäsvag under täcket imorse för att han var så stilig, åh. själv sitter jag och tittar på animal planet och äter lösgodis. mår inte särskillt bra och känner mig bara sockerseg, men inte går det att sluta för det. '10, mitt nya liv, välkommen! eller ja, tanken är åtminstone fin. men jag ska verkligen försöka. och det är väl en bra början ändå.

idag när min far hämtade mig utanför christoffer stod knarktanten ute och rökte, som vanligt ungefär. men hon tittade så sjukt misstänksamt på pappa. kanske trodde hon att han var min hemliga älskare (eh, fy), mina systrar har trots allt råkat ut för det. stackarsstackarsstackars pappa. jag kan verkligen inte tycka om henne, de flesta av christoffers grannar som jag har stött på har varit så himla rara men hon är verkligen bara läskig. inte gör det saken bättre att hon har en farlig mördarhund instängd i sin lägenhet också som gärna biter ihjäl alla förutom henne. som om jag inte redan var hundrädd. dock inte för min grannes hund som är mindre än min katt, en väldigt bra storlek tycker jag. inte ens jag kan vara rädd där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar