måndag 14 december 2009

bu

inte min dag någonstans idag. mår dåligt på alla möjliga vis och det hela beror nog på att jag varken åt frukost eller lunch idag, vilket sedan resulterade i att jag svimmade på mc donalds efter att jag hade julklappsshoppat. ingen skada skedd förutom mitt knä som är svullet och ömmar, aj och aj. men jag var så otroligt chockad efteråt och min far fick komma och hämta mig, slutade nog inte skaka på flera timmar. seriously, folk, ät frukost. det hela gick bra åtminstone och jag lever, om än lite mörbultad.

hur som helst, innan det lilla spektaklet skedde så handlade jag som sagt julklappar. har nog aldrig handlat så mycket julklappar som i år, kan inte riktigt sluta när jag väl börjar. är ju så mysigt, åh. madeleine hjärta julen. jag är iofs inget fan av snö men idag var det nästan, nästan, nästan lite fint. vill gärna tro att våren är på g direkt efter jul men det är väl då den riktiga vintern brukar börja, suck. ingen jul + snö = värdelöst.

nu - sjukt ynklig och saknar min pojkvän till döds. godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar