måndag 15 november 2010

besök och sånt

igår var raraste susanna här och kramade lite på frank. så himla trevligt.

idag har jag, christoffer och frank haft en heldag här hemma och inte gjort någonting alls. när vi vaknade hade vi flera planer men allting blev visst inställt. vi har haft det mysigt ändå! christoffer ringde också till försäkringskassan och skällde på dom åt mina vägnar vilket slutade med att jag har flera tusenlappar på kontot nu (bara sisådär fem månader för sent), ibland lönar det sig att bussa arga karlar på dom små liven. när det kommer till försäkringskassan har jag upptäckt att verkligen ingenting går smidigt, milt sagt. och nu slipper jag allt vad ångest inför julen heter också, alldeles underbart. här ska shoppas.

1 kommentar:

  1. underbart att allt löste sig - trist att det ska vara så jävligt att få pengarna som man har RÄTT att få. Gaah! bra och dåligt på samma sätt att killen ska behöva lägga sig i (känner så väl igen det där), bra för att man har en fantastisk kille, dåligt för att det inte ska räcka med att man själv säger ifrån (på ett något mildare vis). grr. kram

    SvaraRadera