måndag 29 november 2010

gammal tant

jag tycker att det är lite roligt att när jag var på inskrivningssamtalet på mvc någongång i mars så sa min barnmorska att jag måste träna min rygg, för den kommer jag få väldigt ont i när magen växer. eftersom att jag inte får träna min rygg på grund av en stor operation jag gjort så gjorde jag inte det heller. och magen, den växte, den blev enormt stor faktiskt. jag ser det liksom nu i efterhand. men ont i ryggen hade jag inte en endaste dag på nio månader.

men nu efteråt har jag fått jätteont i ryggen. det blir nog så när man bär runt på en bebis hela dagarna (och tack gode gud för att han är en bebis som faktiskt gillar att ligga själv.) men är det inte lite typiskt, ändå. dock har han blivit en liten tjockis - med stora, runda kinder och fettveck på dom goa låren. myspys.

1 kommentar: