fredag 1 april 2011

sånt där som gör livet lite roligare ibland

jag skulle prova en fin, ny klänning som jag fick hem idag. den var svår att få över axlarna, men när den väl satt på mig så var den för stor ändå. och sen, mina vänner, så fick jag knappt av mig den. jag kämpade mig svettig men jag fick den verkligen inte ens över axlarna. blev riktigt nervös där jag satt, med tajta sömmar som klämde åt över axlarna, en klänning som hängde över huvudet, och två armar som flaxade vilt i luften. om christoffer hade sett detta hade han förmodligen aldrig slutat skratta. efter mycket blod, svett och tårar (åtminstone svett) så gick det iallafall tillslut, men jag vet inte om jag kommer våga sätta på mig den igen. men det var ju ett tufft träningspass åtminstone, alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar