fredag 25 februari 2011

i never wanted to kill, i am not naturally evil

tror faktiskt att jag dör vad tråkigt jag har. christoffer är ute med johan, och frank sover som en stock sen två timmar tillbaka. bortsett från det lilla hysteriska utbrottet för en stund sedan då, det verkar vara hans nya grej. bli galen i en kvart utan någon som helst anledning för att sen somna om igen. vet inte om det kanske beror på mardrömmar eller magont. han har börjat bli lite rädd för andra människor nu så det skulle inte förvåna mig om det är mardrömmar han har. jag är vanligtvis lugnet själv när det kommer till franks skrikfester men tillochmed jag hann bli lite svettig nu.

nåväl, nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på min steven patrick morrissey och läsa lite. jag kommer ändå inte kunna sova förrän christoffer är hemma så jag kan likagärna unna mig sånt som är svårt att hinna med annars. en hel massa slappande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar