torsdag 10 februari 2011

babymassage

jag har ingenting att göra. gud vilken märklig känsla. eller, egentligen har jag massor att göra, typ städa och diska och annat nödvändigt ont. men jag har redan diskat i hundra år idag så nu tänkte jag faktiskt sitta här och njuta av att göra INGENTING. förutom att äta polkagrisar och dricka vatten. christoffer är inte hemma förrän klockan 20:00 som tidigast, och frank verkar ha somnat för natten nu. maken till svårsövt barn, fick dutta på rumpan i hela fem sekunder innan ögonen gick igen. jag säger då det. gjorde ett misslyckat försök till babymassage tidigare idag också, slutade med att stackars frank låg på mage och gnydde medan jag desperat försökte göra det mysigt enligt instruktioner. vi låter nog bli det där med massage i fortsättningen och kör på vanligt, hederligt mys istället. bra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar