lördag 26 februari 2011

this is not what i married in to

man kan säga att jag blir smått personlighetsförändrad när jag spelar super mario. jag skriker svordomar och könsord och kom idag på mig själv med att väsa "men hoppa upp då din jävel..." till stackars mario. det enda bra med detta är att jag kan roa christoffer som tycker att det här är väldigt fascinerande. en tystlåten och ganska rar madeleine blir helt plötsligt väldigt arg och högljudd. detta är anledningen till att jag egentligen är emot sånt här, till trots att jag lever tillsammans med en spelnörd som jobbar i en game-butik. jag blir så kopiöst, otroligt jävla arg och frustrerad när jag spelar utan att komma någon vart, det är samma när det gäller minigolf - håll er borta då, vad ni än gör.

oh well, helgen blev inte riktigt som planerad. vi och linda, daniel och molly skulle egentligen hem till min svärmor ikväll och äta gott men nu har stackars molly blivit magsjuk, igen. min svärmor var med molly igår så vi vågar inte åka dit med risk för att smitta frank. får se hur vi gör imorgon, hoppas på att vi kan åka dit en liten sväng åtminstone. det är mysigt att vara hemma med min familj och bara vara också, men jag behöver verkligen komma ut känner jag. jag är trött på att bara vara.

2 kommentarer:

  1. Jag blir helt galen av att spela Mario. Jag skrattar, gapar, skriker, svär och ibland blir jag så rädd att min kille får spela åt mig. Sunt beteende.

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag är exakt likadan, min man har jättekul åt mig när jag spelar datorspel och svär och skriker åt gubbarna när dom inte gör som jag vill!

    SvaraRadera