lördag 5 februari 2011

such big problems

stod framför badrumsspegeln igårkväll och granskade mitt trötta jag och kom fram till att det nog är dags för en liten förändring. jag har väldiga problem med mitt hår nämligen, det är inte gjort för att vara långt. det blir stripigt, jättefluffigt och tovigt. under graviditeten började jag dessutom få lockar lite överallt och det har jag fortfarande periodvis. lilla afrot får man kalla mig då. men problemet i det hela är att jag verkligen inte passar i kort hår. jag önskar att jag gjorde det för oh my vad det är snyggt på flickor som faktiskt passar i det. men jag gör det inte. och jag vågar inte klippa av håret riktigt ännu, men kanske byta färg på det. får se hur jag gör. det är så läskigt med hårförändringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar