onsdag 9 februari 2011

onsdag

kan någon förklara för mig varför jag är så trött? frank somnade 18:00 igår, jag la mig redo för en god natts sömn i världens mysigaste famn 21:00, vaknade 8:00 när christoffer VÄCKTE mig för att gå till jobbet. frank hade tydligen vaknat 6:30 och det hade jag inte ens hört. pust, stånk och stön. jag borde vara mer än utvilad tycker jag. dock har vi haft det mysigt idag ändå, jag och frank, trots min trötthet. busat och sjungit mest hela tiden, pussats och blivit panikhungriga båda två. frank fick mat, jag sitter fortfarande med tom mage. snart kanske jag har tid. och det är så märkligt att hans bodysar i storlek 56 fortfarande passar utan problem, när övriga kläder bara fungerar i storlek 62/68. det måste ju nästan betyda att det mest är hans ben som växt sen födseln. men så är han rätt tanig också, inte så särskillt stor på bredden. men det kommer nog också så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar