måndag 16 augusti 2010

-

jag vaknade av att jag grät inatt. jag har drömt den här typen av drömmar några gånger förut, men det har aldrig varit så här verkligt och jag blev helt chockad när jag märkte att det bara forsade tårar när jag vaknade till. jag drömde att jag och bebisen dog, och att christoffer blev kvar ensam på jordelivet och var så himla förkrossad. så jag spökade runt hos honom och viskade fina saker i hans öra under kvällarna och strök honom över kinden så att han skulle somna gott. gud, det var nog det sorgligaste någonsin. jag ska inte dö älskling, jag lovar.

-

annars går jag in i vecka trettio idag. bara tio veckor kvar, förmodligen ännu mindre. det är tungt och jobbigt men jag är trots allt lättad över att kroppen inte har försämrats den senaste månaden åtminstone. man får vara glad för det lilla. någonting jag inte är glad över dock är att det ska in hantverkare och härja här idag. inte roligt någonstans, jag är fortfarande medtagen från magsjukan och sitter just nu och kämpar i mig en bit kladdkaka. magen säger ifrån direkt. kommer spendera dagen liggandes i soffan eller sängen, oavsett om det springer in farbröder här. på egen risk, får jag säga. hoppas dom blir magsjuka hela högen. (jag hatar sånt här.)

3 kommentarer:

  1. sluta skriv så jävla TÖNTIGT, man skäms ju bara man läser! -.-' herregud...

    SvaraRadera
  2. okej, men då kan vi säga så här: sluta läs om du skäms, eller uppenbarligen inte gillar min blogg. jag har aldrig bett dig att läsa, jag vet inte ens vem du är eftersom du alltid lämnar spydiga kommentarer som anonym. tack och hej.

    SvaraRadera
  3. Christoffer (Hjärtat)16 augusti 2010 kl. 21:29

    Vad är det för retarderad människa som skriver såna här idiotiskt dumma kommentarer utan att ens våga signera vemfan man är?

    Idioten, och uppenbarligen extremt efterblivna människan som skrev detta:
    Skit fullständgt i vad andra människor skriver och tycker om sina liv, om du nu bara ska vara nedlåtande. Ha iallfall mage att våga skriva vem du är och vad du står för.
    Själv tycker jag du verkar vara korkad, svartsjuk eller psykstörd.
    OM du nu verkligen står för det du säger, hör gärna av dig, så man kan prata lite om det, eller eventuellt blocka dig. Det känns lite så, din dåliga ursäkt till människa :)

    MVH
    Christoffer Svärd

    SvaraRadera