lördag 7 augusti 2010

-

och allt sker av en slump. oväntat och våldsamt.

och jag minns fortfarande, in i detalj, hur du hela tiden sökte ögonkontakt och hur nervös jag blev och flackade med blicken för att jag inte ville fastna, inte ville fastna i dina ögon för länge. och jag minns fortfarande, in i detalj, när vi skulle skiljas åt och jag höll om dig. lite för länge att hålla om någon man precis har börjat lära känna, men jag visste bara. jag visste där och då att jag aldrig ville vara utan dig. aldrig leva livet utan dig.

och dagarna efter när vi låg i varandras armar, med en kärlek som inte visste några gränser och tårar som vällde fram för att känslorna inte hade någon annanstans att ta vägen.

och nu, ett år senare, sitter jag här med exakt samma känsla i magen.

...and me and my heart, we just knew.

och vi vet fortfarande.
vi kommer alltid att veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar