måndag 23 augusti 2010

-

tror jag börjar bli blind. ser verkligen ingenting numera, allting är grumligt. jag har bara ett fungerande öga, är alltså halvblind, och nu när friska ögat har börjat strejka känns det lite problematiskt. får tillochmed förstora upplösningen på datorskärmen för att överhuvudtaget se vad jag skriver och läser. oh well, jag har hört att det är sånt som kan hända när man är gravid. sen vill jag gärna ha tillbaka min syn. deal?

jag tänker på väldigt mycket just nu. sånt som jag skulle vilja skriva om, men jag vet inte ens var jag ska börja. saker som ibland tynger mig och ibland känns helt okej, beroende på dag och humör. man är tydligen inne i en hormontopp dessa veckor och kanske gör det att jag känner mig mer ledsen. maktlös över allt som händer med mig och min kropp. när man tappar kontrollen och bara kan hänga med i svängarna, vare sig man vill eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar