onsdag 25 februari 2009

som det kan bli

inatt sov jag naken och kim sov på min mage. jag kunde inte riktigt sova för att det var så mysigt, jag låg mest där och tänkte att det är nog sånna här stunder i livet man ska ta vara på. att det är precis sånna här stunder som är meningen med livet, som man ofta bara låter gå förbi. så jag lät bli att sova och tog vara på stunden istället, helt enkelt, vilket också resulterade i att jag glömde bort att ställa klockan och inte slog upp mina ögon förrän 13:30. jag är lite besviken över det, jag har kommit upp i god tid de senaste dagarna och man mår så fruktansvärt mycket bättre då. och hinner mer.

för övrigt såg jag hannibal igår, någon uppföljare till när lammen tystnar tror jag. maken till skit har jag inte sett på länge. förstår inte riktigt grejen med att man ska göra uppföljare på redan bra filmer, det blir allt som oftast inte bra. att göra en uppföljare av när lammen tystnar är lite som att göra en uppföljare av brokeback mountain, dvs en väldigt dålig idé. nåväl. jag får skylla mig själv som såg den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar