måndag 9 februari 2009

sömnlös

jag funderar helt seriöst på att inte sova alls inatt. jag vaknade inte förrän 17:00 igår vilket betyder att jag inte lär somna förrän typ 5:00 = jag lär knappt få någon sömn alls innan jag ska gå upp = man mår ännu sämre. jag blir väldigt imponerad om jag klarar detta, har trots allt bara en lektion imorgon och sen kanske det blir ett vällingbybesök, det beror på vädret.

heja mig!


---

lite update! jag failade ju faktiskt. jag slumrade till i två-tre timmar när jag tänkte helt och fullt att jag bara skulle "vila ögonen". nu mår jag så där lagom bra. vill mest bara komma ut i solen faktiskt, det kan inte bli bättre väder för humöret! det som svider lite är att min locktång börjar gå i bitar och att det kanske blir så att jag unnar mig en ny idag. jag har, på riktigt, blivit snål. jag vill ha mina pengar att titta på, helst inte göra av med dom alls. gud, jag börjar bli gammal.

1 kommentar: