torsdag 5 februari 2009

we're all the same and no one thinks so

idag (eller, igår blir det väl nu) hängde jag med gustav hela dagen. väldigt mycket handlade om schindlers list, bright eyes och bajs men det var fint, gustav är rar och jag behövde lite sällskap. det satt fint. jag umgås så fruktanssvärt sällan med folk nu för tiden att jag liksom glömmer bort lite hur man gör mellan varven, hur man är social och att jag faktiskt kan vara social (jag pendlar mellan att vara stum eller att prata alldeles för mycket, score!).

imorgon kommer affe, min mormors bror, och stannar till på söndag. det känns väldigt jobbigt men samtidigt vet jag att han är i så väldigt stort behov av det och jag är glad över att mina föräldrar ställer upp, men jag hade gärna inte varit hemma. jag har inte träffat affe sen jag var liten, vet inte ens om han har koll på vad jag heter, och efter mormors bortgång har han varit väldigt sorgsen och ostabil. det känns som att allt kommer bli väldigt stelt och ansträngt. så om någon vill kidnappa mig - gör det nu! det är fritt fram, lovar.

och detta, det är min nya bästis. finast i världen såklart.

1 kommentar:

  1. Vi i Blekinge kidnappar dig nu.. så sätt dig på tåget å kom hit :)

    SvaraRadera