fredag 20 februari 2009

where does the good go?

valter verkar ha gått upp i tomma intet, jag har ringt sjutusen gånger utan svar och jag kan om möjligt inte bli mer orolig, men försöker lugna mig med att jag allt som oftast oroar mig i onödan, det är en återkommande sinnesstämmning i mitt liv. jag gillar inte riktigt den sidan hos mig själv. man borde alltid ha inställningen "shit happens", men jag kan inte riktigt det, inte när det gäller personer som betyder någonting. då blir jag lite weird i huvudet och tror alltid det värsta. valter, mitt käre gryn, ring mig när du ser det här och säg att du lever. jag vet inte ens om du är hemma eller på sjukhuset, jag vet inte riktigt hur det där fungerar men jag hoppas du mår bra. (fint, nu börjar jag kommunicera genom bloggen också.)

nu har grey's anatomy börjat igen, fantastisk serie men den har tappat lite av det magiska som var förr. liksom, att denny kommer tillbaka från de döda känns lite way to much. de kunde väl ha låtit bli att ta död på honom från första början (jag har aldrig gråtit så mycket, denny, whyyy?) så kunde han ha fortsatt vara med i serien och levt lycklig i alla sina dagar med izzie, det tycker jag hade varit en mycket bättre idé. men det är ju bara jag det. huvudsaken george o'malley är med och fortsätter vara söt, det är det viktigaste, my man! eller my boy, han känns så liten och skör och alldeles underbar.

4 kommentarer:

  1. eller hur! så fult det där med denny..som när hon hade sex med honom typ, ja ba vaaa?

    SvaraRadera
  2. Denny är inte död.. de har bara drömt allihopa..
    Duvet, Dallas påfundet..

    Men jag håller med.. Det har blivit lite mycket med allt nu.. Jag grät ögonen ur mig när han dog. Malin skrattade åt mig..
    Elak människa det där.. han dog ju, då skrattar man inte...

    SvaraRadera
  3. linnea > haha ja! jag förstår inte riktigt grejen, jag tyckte det var okej när hon bara såg honom men nu har det gårr lite för långt.

    maria > ja, det är nästan lite av det sorgligaste i tv:s historia, fyfanken.

    SvaraRadera
  4. Jag skrattade för att vissa saker är så förutsägbara...och nu är han tillbaka...varför inte låta stålmannen jobba i receptionen och pingvinen från Happy Feet bli kirurg så har vi allt fixat. Nej...jag tycker de som skrivit manuset är idioter som gör Izzie till psykpatient...

    SvaraRadera