måndag 16 februari 2009

superwoman

någonting som får mig att kliva upp utan att fundera på om jag egentligen orkar eller inte är när en bedårande liten katt står vid dörren och jamar för allt vad den är värd. it's heartbreaking. och jag känner mig lite som superwoman som får en varelse lika stor som min hand att förstå att man bajsar i sanden och inte på min matta. jag är nya ceasar, fast med katter, jag säger då det. imponerande i say. dock är jag så trött att jag mår lite illa, har nog inte sovit mer än tre timmar men det är trots allt skönt att vara uppe i tid. jag älskar egentligen att vara det, man hinner med så mycket. duscha och städa skrivbord och skicka iväg viktiga mejl står på schemat idag.

senaste tiden har jag gått runt i någonting som säkert varit en snygg t-shirt en gång i tiden, en för stor munkjacka och alldeles för fula mysbyxor. sicken pangbrud.

och jag är trött på det gråa, kom våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar