måndag 9 mars 2009

bästa

alltså åh, jag kunde inte fått en bättre praktikplats, så himla bra är den. min handledare fick mig att känna mig trygg och lugn på en gång och allt flöt bara på. jag lär gå vilse hundra gånger, det var korridorer åt precis alla håll och kanter och jag höll dessutom på att bli nermejad av en blind kille ("jag är häär" pep jag fram). imorgon ska jag sitta i en massagestol i en timme och ja, jag klagar då inte, bästa jobbet i say. dock lär jag ju få åka nästan mitt i natten, det tar väldigt lång tid att åka dit med tunnelbanan, byten och grejer, men just nu känns det bara kul. förmodligen kommer jag att bli bättre fysiskt, piggare, och det känns så himla värt. gångväg + trappor + tunnelbana + trängas med folk är sånt som liksom gör att jag mår bättre, hur konstigt det än kanske låter.

nu är jag trött som sjutton och jag vet inte riktigt vad jag skriver, men jag har haft en bra dag, och jag lär ha det bra i fem veckor framöver. jag är sjukt lättad och glad. hipp hurra! osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar