måndag 2 mars 2009

please, remember me

jag somnade alldeles för sent inatt (nästintill imorse) men kom upp utan problem ändå, sånt gillar vi. och solen ser ut att lysa rätt starkt bakom molnen, sånt gillar vi också. nu vill jag mest bara ut. jag har suttit inne alldeles för länge och sånt blir nog vem som helst knäpp av. jag tror att det är nu jag ska ta tag i livet igen, det borde vara rätt tillfälle om inte annat. sluta att slösa bort det på att tänka. det är ju trots allt så mycket lättare att ta allting som det kommer och bara glida med. jag ska nog försöka med det nu, på en gång. att jag inte kommit på det innan, attans osis.

& detta kan vara en av de mest fantastiska låtar som gjorts. jag har gråtit några skvättar till den nu, och det har jag inte gjort sen please please please let me get what i wan't i somras.

1 kommentar:

  1. Ja, det är min favvo låt också.

    Hoppas vi hörs ikväll eller så

    SvaraRadera