fredag 27 mars 2009

ont i fot

igår gjorde jag av med 500:- i vällingby, bara så där, jag vet inte riktigt hur. jag hittade min idealkalender (som jag har letat!) och en cd med duffy, som jag köpte enbart för att jag får en sån fin känsla i magen när jag lyssnar på den damen, henne ska jag somna till ikväll. in på indiska och ut med två eller tre påsar och en tom plånbok, och bara för det var bankomaten sönder också.

jag har vrickat foten dessutom. mina fötter verkar ha väldigt lätt för att gå sönder, ett snedsteg och sen är halva foten blå, alltid lika ont, alltid samma fot, aj. får skutta fram på ett väldigt charmant vis och nu har jag ont i ljumsken. min kropp börjar nog rasa samman, bit för bit, jag ska nog spendera helgen med att ligga ner. vilken go pensionärskropp jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar