söndag 29 mars 2009

liten lista

a picture of you on your birthday

jag fyllde 18.


-

a picture you might have edited to make yourself more attractive


-

a picture of a time when everything was changing

jag och valter lärde känna varandra och jag har nog aldrig kännt mig mer hemma.

-

a picture of you in your room


-

a picture of you very drunk


inte för att jag var full, men det är senaste gången jag drack alkohol och här hade jag bytt namn till cp-charlotte.

-

the youngest picture you can find of yourself in digital form


en bulldog på pappas axel.

-

a picture of you in one of your favourite outfits


-

a picture of you making a goofy face at the camera


förmodligen var jag icke utsövd och skabbig i håret och kände kanske att det inte var någon idé att ens försöka se bra ut.

-


a picture of you truly being yourself

med mitt gamla hässelbygäng var jag mig själv kanske lite för mycket.

-

the most recent picture of you



-

a picture of you showing off a new haircut/color


jag blev jätteskrikrödhårig efter ett besök hos frissan våren 2008.

-

a picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t


hösten 2007 med ida och emilia, gå på konsert, den snälla vakten och klippa håret mitt i natten.

-


a picture of a time in your life that’s over, and you couldn’t be more thankful that it is

våren 2008 och jag var hjärtekrossad och allmänt trött på det mesta.

-

a picture of you when you were anything but happy



-

a picture of you that you had no idea was being taken

första gången jag och ida träffades, och att jag ser ut som ett troll är ju ganska roligt i sig.

-

a picture of how you’d like the world to see you

happi' happi'.

-

a picture of you when you were a different person than you are now

bilden talar nog för sig själv.

-

a picture with someone you love


jag och kim.

-

a picture that makes your heart hurt

mitt barndomshem.

-

a picture that makes your heart smile


det var så fina dagar.

-

a picture of one of the best nights of your life


linneas årliga grillkvällar är alltid världens mysigaste kvällar.

2 kommentarer:

  1. man kan aldrig vara sig själv för mycket, då var det helt enkelt bara människorna som inte accepterade dig tillräckligt. du kan ju inte vara mer eller mindre än du, eller hur?

    SvaraRadera