lördag 7 mars 2009

nothing came out

idag råkade jag klämma lite för hårt på kims mage och ut flög det en liten spya, över mitt knä och ner på golvet. den både såg ut och luktade som en människospya, jag fick sätta igång och skrubba. ja, tur man inte är känslig. jag säger då det.

oh well.

och om DU vill skeda inatt och alla nätter framöver (och leva lyckliga i alla våra dagar) kan du höra av dig nu, jag väntar! / villig_tjej. jag minns knappt senast jag kramade en människa (okej, i förrgår, men hej-och-hejdå-kramar räknas inte...) jag har nästintill glömt bort hur kroppskontakt känns och jag känner lite att det förifan har gått för långt när jag låter min kudde med armar på hålla om mig. jag behöver mer kärlek än lite tyg och bomull.

och det är läskigt med låtar som känns på så pricken rätt, som att den handlar om en själv och den här gör det. den skulle lika gärna kunna heta madeleine för den är så jag rätt igenom. just because i don't say anything, doesn't mean i don't like you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar