lördag 4 december 2010

15 mina drömmar

- att få en nära kontakt med min son. att han om tjugo år kan titta tillbaka på sitt liv och kunna säga att han har haft det jävligt bra. att han ska veta att han kan berätta vad som helst för mig utan att jag ska döma. att han ska kunna leva sitt liv hur han vill, med vem han vill, var han vill, och veta att jag alltid kommer stötta honom.

- att en dag kunna se mig själv i spegeln och acceptera mig själv som jag är till fullo. känna att jag duger precis som jag är och inte vara så jävla timid och rädd och känna att jag bara är till besvär hela tiden.

- och sen, det materiella. jag och min familj i vårt hus på landet med en stor trädgård där frank (och möjligen ett framtida syskon) kan leka bäst dom vill. helst ska vi bo en bit från stan men det är okej för jag ska ha körkort. och två katter som ska få ungar. christoffer ska kunna leva på det han gör allra bäst, teckna, och jag ska göra det jag gör allra bäst och det vet jag inte riktigt vad det är ännu. men det kommer nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar