måndag 6 december 2010

16 min första kyss

jag var femton och han var arton och gick i gymnasiet. jag tyckte att han var jättevuxen och jag var så himla kär. min pappa har nog aldrig någonsin varit så ursinnig som den dagen när jag tog hem honom, men efter många om och men så fick han tillsist sova över. vi höll hand i flera timmar och jag var livrädd och visste inte alls om han också var det och sen minns jag inte så mycket mer, bara att jag hade blivit kysst för första gången när han åkte hem. det var förmodligen inte särskillt bra alls men jag var åtminstone lyckligt kär och det är jag glad för idag. att jag aldrig har behövt ångra min första kyss.

1 kommentar:

  1. jag har ingen aning om vem du är och du vet inte vem jag är men jag skulle bara vilja säga att jag tycker att du har en fin blogg. och att du verkar vara en fin människa med en fin unge också.

    SvaraRadera