måndag 13 december 2010

wii

idag köper vi ett wii till oss i julklapp, jag och christoffer. jag lever tillsammans med världens största spelnörd (jag säger det med kärlek) och allt jag kan tänka på när någon beskriver sig som spelnörd är femtonåringar med tonårsplitor i hela ansiktet som aldrig sett dagsljus. gudskelov är christoffer ingen femtonåring och dessutom fri från tonårsplitor, sjukt kreativ och låter inget spelande gå ut över mig och frank. så när det visade sig att donkey kong har släppts på nytt kunde inte ens jag hålla mig. möjligen det enda inom spel som någonsin fått mig fast. herregud så roligt vi kommer ha ikväll.

och så springer det runt terrorister i stockholm som spränger sig själva i luften. kul jul.

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha ett WII!!

    Hur mår du nu och hur klarar du att vara mamma? Jag har faktiskt funkat rätt bra!
    Ha det gott! (resanfram.blogspot.com)

    SvaraRadera