lördag 11 december 2010

finbesök

igår var en förfärligt bra dag. jag, christoffer, frank och min underbara svärmor åkte till centrum på eftermiddagen där vi mötte upp linda och molly. fikade en snabbis och julshoppade litegrann. nu är vi nästintill klara med alla julklappar och det är så skönt att vara ute i god tid, även om jag sörjer en aning eftersom att det är så himla mysigt.

senare på kvällen kom finaste nicolina och max hit för att hälsa på frank. jag har inte träffat nicolina sen jag var rätt så ny-gravid så det var verkligen på tiden. det gör jag gärna om, helst oftare än två gånger per år. kram på er!


1 kommentar:

  1. Ja vi måste verkligen ses oftare, var så himla fint!! Är så glad att äntligen få träffa Frank och träffa dig och Christoffer igen, ni är såna underbara människor.

    SvaraRadera