onsdag 15 december 2010

sleep like a baby

jag tänker skryta som aldrig förr nu. min son på inte ens två månader sover numera hela nätter. från 22:00 till 06:30. när molly kom och visade sig vara världens snällaste bebis började jag och christoffer förbereda oss för en jobbig tid, för inte kunde det komma två översnälla barn i samma släkt inom loppet av några månader, tänkte vi. men tydligen! jag är väl medveten om att det kan vända när som helst, men jag njuter så länge det varar. (det är visserligen christoffer som tar nätterna, men ändå. spelar ingen roll att jag får sova ut verkar det som, jag är lika trött ändå och borde skämmas som knappt kommer upp på morgonen. cirka 40minuter tar det för mig att vakna till att jag har kommit in på toaletten. jag skulle bli galen på mig om jag var christoffer. och jag förstår verkligen inte vad det beror på.)

och annars var det tänkt att vi skulle på efterkontroll imorgon, både till torun och lennart. och som jag har längtat. sen visade det sig att det ska bli århundradets snöstorm just imorgon och att man inte ska ta sig ut på vägarna om man inte måste. kalla mig hönsig, men då är jag inte den som sätter min son i en bil. så är det bara. fick snällt boka om tiderna och jag hoppas det inte dröjer allt för länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar